woensdag 10 juli 2013

Ik ben de man!



Refrein
Ik ben de man die alles wil
Maar helaas niet alles kan
Ik ben de man

Ik ben de man van vier seizoenen
van wintertenen en zomerzoenen
die de wind zijn weg laat waaien
en elke waarheid durft verdraaien
Ik ben de man

Ik ben de man van duizend dromen
niet gemaakt om uit te komen
en daarom zijn lot laat bepalen
door in de wereld te verdwalen
Ik ben de man

Refrein

Ik ben de man die ver wil springen
door alle schoonheid te bezingen
Maar het wil al wel eens wringen
als ik het leven moet bedwingen
Ik ben de man

Ik ben de man van grote woorden
die nog geen vlieg kan vermoorden
en zit mijn dagen zoek te maken
zonder ooit ergens te raken.
Oh ja, ik ben de man

Refrein

Ik ben de man voor alle vrouwen
maar die willen altijd enkel trouwen
 terwijl ik een liefdesnest wil bouwen
zonder om vrijheid te moeten rouwen
Want, ik blijf  een man

Ik ben de man van vele wegen
Allemaal vrij en nergens heen
Finaal kwam ik toch iemand tegen
waarna die man voorgoed verdween
  
Refrein

Ik ben de man die alles wou
maar helaas niet alles kon
Nu zit ik braafjes naast mij vrouw
en mijmer over hoe het ooit begon.
Ik was de man.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten