maandag 28 september 2015

Van alle maten

Van alle maten
ben jij degene
die mij het beste past
als ik in alle staten
vraag een oor te lenen
ondersteun jij deze scheve kast

Van alle maten
ben jij degene
die zich de rol heeft aangemeten
als ik dool door straten
even mee te benen
tot de reden is vergeten

Van alle maten
ben jij degene
met begrip in buitenmaat
die alleen kan laten
als schoppen tegen schenen
bovenaan mijn agenda staat

Van alle maten
ben jij degene
die meegroeit met de jaren
met wie ik kan praten
over wat is verdwenen
onderweg bij het geluk vergaren.

Van alle maten
ben jij gewenste overmaat
een vriend
die elke mode overslaat.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Piet! Ech wel prachtig xxx Wij houden wel eens van een scheve kast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA dat CYE team dat is de Carla hé, want mijn werk komt zich hier weer met logo en al opdringen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen