donderdag 4 augustus 2016

Een arme zwerver/ Wayfaring Stranger (versie Johnny Cash)

Ik ben gewoon een arme zwerver
eeuwig op de dool in dit aards bestaan
Maar er is geen onheil, verdriet of leegte
in dat stralend land waarheen ik nu zal gaan
Ik ga daarheen terug naar mijn vader
en al mijn geliefden met hun eigen kruis
Ik ga gewoon ergens daarboven
Ik ga gewoon voorgoed naar huis

Ik besef heel goed donkere wolken komen
Ik besef heel goed de weg is hard en steil
Maar verlossing rijst op tussen de bomen
in dat hemels land zoek ik voortaan mijn heil
Ik ga daarheen terug naar mijn moeder
Want aan haar zijde daar hoor ik thuis
Dus, ik ga gewoon ergens daarboven
Ik ga gewoon voorgoed naar huis

Ik ga gewoon voorgoed naar boven
Ik ga gewoon voorgoed naar huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten