vrijdag 24 januari 2014

Dans Lach Vrij



Dans met mij tot aan de rand
de wereld is een danstapijt
Dans met mij hier hand in hand
tussen nu en eeuwigheid

Dans met mij, dans met mij, dans met mij

Dans met mij de wereld rond
we wiegen langs de waterkant
neig je lippen naar mijn mond
leg je hartstocht in mijn hand.

Dans met mij, dans met mij, dans met mij

Lach met mij doorheen de nacht
vol met sterren en zat gezang
proef de lucht zo zomers zacht
proef mijn honger levenslang

Lach met mij, lach met mij, lach met mij

Vrij met mij als in een dans
wervelend tot in je zoete zee
Begeerte grijpt hier nu haar kans
sleurt ons in haar draaikolk mee

Vrij met mij, vrij met mij, vrij met mij

Dans met mij, vrij met mij, lach met mij
maak ons  tot een voldragen wij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten