maandag 27 juli 2015

Trap de dagen

Je moet me niets beloven
we zijn toch niet getrouwd
maar laat je niet beroven
waar je het meest van houdt

Je moet me niet geloven
ik ben wel vaker fout
maar liefde is geen oven
die op zoek is naar wat hout

Trap de dagen op hun staart
en buig regen in regenbogen
het is zinloos dat je je spaart
voor andermans onvermogen

Je moet niet op me wachten
dat doet de tijd ook voor geen mens
maar hou wel steeds in gedachten
dat ik jou het beste wens

Je moet me niet verachten
omdat ik kijk met andere lens
Vertrouw op je eigen krachten
de eigen geest is vaak de grens


Trap de dagen op hun staart
en buig regen in regenbogen
het is zinloos dat je je spaart
voor andermans onvermogen

Je moet niet omzien naar mij
wat geweest is, is geweest
en los van wat kleine averij
was het best een vrolijk feest

Je moet me niet dromen aan je zij
als je een andere toekomst leest
echt geluk is altijd vogelvrij
en daarom het meest gevreesd


Trap de dagen op hun staart
en buig regen in regenbogen
het is zinloos dat je je spaart
voor andermans onvermogen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten